التصميمات الحديثة
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

التصميمات الحديثة

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

ازاى تعرف انك فى فرح فى مصر

كاتب الموضوعرسالة

ازاى تعرف انك فى فرح فى مصر Empty
مُساهمةموضوع: ازاى تعرف انك فى فرح فى مصر   ازاى تعرف انك فى فرح فى مصر Icon_minitimeالثلاثاء فبراير 03, 2009 10:04 am

ازاى تعرف انك فى فرح فى مصر 29

ازاى تعرف انك فى فرح فى مصر 4678152_2f505a1c28_o

ازاي تعرف انك في فرح مصري بصوا بقي يا سيادنا وركزوا معايا اووووووووووووي

اولا كارت الدعوة حتلاقيه جايلك ومكتوب فيه الحاج مش عارف مين بيدعوا الحاج مش عارفين مين

وفي الاخر مكتوب ملاحظة هامة الي الحاج المدعو ( جنة الاطفال منازلهم ) يعني من الاخر مش

طالبة عيال ولامة لما ناكل الكبار الاول نبقي نأكل الصغيرييين هههههههههههه

ثانيا عن بداية الزفة تلاقي الزفة ال هي بتقول بسم الله حنبدأ الليلة وتلاقي بقي البنات عاملين

زي العبطة وكل واحدة عاملة تشد في شعر ال جبنها علشان مين فيهم ال حتسبق وتلحق تشيل

ديل العروسة قدصي ديل الفستان ههههههههههههههه

ثالثا لما تلاقي بقي الستات قاعدين بيمارسوا احسن هواية عندهم وهي النميمة وتلاقي دي تقول

لدي والنبي يا اختي ما انا عارفة خدها علي ايه ولا مال ولا جمال والتانية ترد عليها وتقلها ايوة يا

اختي علي قولك دي ولا جمال ولا حاجة دي شبه قعر الحلة بس من ناحية المال اسم النبي

حارصه وقع واقف البت ابوها عنده مقطوووورة بتدخله شيء وشويات يعني

رابعا اول لما تدخل القاعة تسمع اغنية هشام عباس ( اسماء الله الحسني ) صح ولا انا بكدب ههههههه

خامسا لما تلاقي الاخ الخبير المصور عمال يعملك زوووم علي شبكة العروسة كانها شبكة الملكة

بوووكس قصدي (كليوباترا) والمعازيم بقي ال في الفرح عمالة تركب فوق بعضها وينطوا علي بعض

علشان يشوفوا الشبكة

سادسا لما تلاقي الباش مهندس الدكتور بتاع الدي جي مشغلك الاغنية الازلية (غمض عنيك وارفص معايا) علشان العريس والعروسة يرقصوا مع بعض سلووو وكل البشر واقفة بقي وماسكة
الموبايل ابور كامرتين والاتنين ورا وبيصوروا العريس والعروسة وكل واحد عمال يقول هو بيقلها ايه

سابعا لو الفرح في بوفيه مفتوح حتلاقي الجنتل بتاع الكاميرا عاملك زووووم علي البوفيه بما يحتوي عليه من فراخ ولحمة حمار وبيضة وام علي وخلافه لو الكل عادي بقي وحينزل علي الترابيزة
حتلاقي كل واحد من المعازيم عمال يخطف حتة من ال قدامه ههههههههههههه

ثامنا لما تلاقي في اخر الفرح ام العروسة بتعيط وبتقوله ابقي براحة عليها يا ابني قصدي بتقله شيلها في عنيك يا ابني من جوا وهو يقولها من عنيا يا طنط وهو بيبص للعروسة هههههههه

تاسعا في الشارع بقي تلاقي العربيات طالعة وبيب بيب بيب وصدعي يلي مش غرمانة

واخيرا

اشهر جملة فى تاريخ الافراح المصرية

العروسة للعريس .. والجرى للمتاعيس

والف الف الف مليوووون مبروووووك

ازاى تعرف انك فى فرح فى مصر Myspace-glitter-graphics-06

ازاى تعرف انك فى فرح فى مصر 10
ازاى تعرف انك فى فرح فى مصر Z4H74070

.

ازاى تعرف انك فى فرح فى مصر
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة